• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Västkusten, önskar tips

F

F.d. 25270

Guest
Kan någon tipsa om ett mysigt fiskeläge på sträckan Göteborg - Strömstad.
Helst med möjlighet att övernatta "hamnnära". Gäller första veckan i maj.
Tackar på förhand gör
Harry Hymer

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025
Sv: Västkusten, önskar tips

smögen kungshamn,lysekil,hunebostrand,mastrand(koön)grebbestad titta under husbilsplatser,så hittar du fina plattser mvh håkan

F

F.d. 25270

Guest

smögen kungshamn,lysekil,hunebostrand,mastrand(koön)grebbestad titta under husbilsplatser,så hittar du fina plattser mvh håkan

Tusen tack Håkan !
Alla namnen är bekanta men jag hade hoppats att någon västkustbo skulle säga att något ställe var i särklass det mysigaste.
Tack igen och fortsatt trevlig helg
Harry Hymer

F

F.d. 29874

Guest

Hamnen i Hunnebostrand svårt att hitta någon bra Husbilsplats då det är väldigt många som inte sjösatt sina båtar ännu.Kajen är blokerad av master och båtar,kanske ok.om någon månad.

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025

det är svårt att välja vilken plats som är best men guleskär är fint med utsikt mot havet gång avstånd till affärer taxibåtar till smögenbryggan kanske lite tidigt på säsongen promenad brygga bort till gamla abba fabriken lysekil mysig stad med gammla stan havetshus parkering på kajen mvh håkan
ps ta med fiskespön hafsöringen går utefter kusten nu

Toppen