• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Västervik

F

F.d. 3088

Guest
Någon som stått i Västerviks hamn nu i sommar, blev ju lite strul förra sommaren med skyltningen :confused: Jag menar hamnen där turbåtarna utgår ifrån
inte den vid Kulbacken

Gurra

ANNABELLA

HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
555
Medlemskap
2026
Sv: Västervik

VAR DÄR FÖR EN MÅNAD SEDAN,DEN NATTEN VAR DET MYCKET BILAR DÄR. TRÅNGT.DAGTID BETALAR MAN
PARKERINSAVGIFT,NÄTTER ÄR GRATIS. FREDAGKVÄLL TILL MÅNDAGMORGON GRATIS. SNUSKIGA
OFFENTLIGA TOALETTER FINNS NÄRA TURBÅTARNA.

ANNABELLA

F

F.d. 3088

Guest

Jag skall dit i helgen, lär väll bli ensam då de flesta är på Elmia :confused:
Ett tips det finns toaletter i källaren där turistinfo ligger även duchmöjlighet :D

Gurra

F

F.d. 297

Guest

Hej Curra! Vi stod där en kväll och lagade middag då vi träffade ett par från Åkersberga. Ja det var flera bilar med oss. Dom berättade att duschar och toaletter låg där borta där båtarna går ut från hamnen. Det var en trappa ner. Vi var aldrig ner. Men det var inget trevligt ställe att stå heller. Dom hade gjort som pakeringsrutor och tätt inpå stod vi i rad så det var ingen höjdarställe att stå heller. Vi åkte vidare hem och de andra paret visste inte om de skulle sova över heller för dom tyckte det var förnära bilarna. Ska inte du Curra åka till Elmia mässan då? Nej tacka vet vi Trosa hamn som vi stod ett par timmar som vanligt i lördags där är det välordnat och gratis att stå i 8 dygn.

MVH
Anita o Risto i Täby

Toppen