Möte ett franskt par idag som var ute på sitt livs husbilsresa. Tillsammans med ett minderårigt barn hade de varit ute sedan 2014 nu hade de också hennes föräldrar med några veckor. Vad är det nu för komstigt med det jo jag mötte dem på Cape horn i södraste Afrika och de hade bilat hit från Frankrike. Färden ner hade gått genom mellan östern och östra Afrika. Nu närmast skulle de vidare till Durban för att lasta sig o bilen på ett containerskepp till Uruguay sedan Skall de bila upp genom syd. Central o Nordamerika för att ta en ny båt hem 2017 tyvärr verkar jag ha för dåligt internet för o ladda upp bilder på deras Rimor.
Det blev sedan till att önska dem fortsatt lycka till .
Själv vänner vi hemåt på onsdag efter tre veckor i strålande sol o värme mellan 30-40 grader Väl hemma blir det o planera husbilsåret men jag skall akta mig för att kalla våra resor långresor
Det blev sedan till att önska dem fortsatt lycka till .
Själv vänner vi hemåt på onsdag efter tre veckor i strålande sol o värme mellan 30-40 grader Väl hemma blir det o planera husbilsåret men jag skall akta mig för att kalla våra resor långresor
Senast ändrad: