• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Värmekanon

valle

HBK Medlem
Kommun
Arvika
HBK-Nr
2275
Medlemskap
2024
Är det någon som har någon erfarenhet av så kallade värmekanon?.Såg en firma som bjudde ut sådana för ett allt inte för avskräcklande pris,driften var diesel,är nyfiken på om någon har provat sådan värmare och om den luktar?.Pratar man med någon försäljare så är det inte naturligtvis inga problem.Kom att tänka på detta nu efter att ha kommit hem efter ett pass på 12timmar i snön hela natten på banverket,då jag körde in bilen i garaget för av-isning,kom då att tänka på detta att man skulle ha en sådan värmare som snappt av-isade bilen.Var vänlig och inte svara lustigt och blanda in järnvägen och alla dessa problem,då det är tyvärr vi som jobbar dyngnet runt som får äta skiten,som tyvärr är i det flesta fall befogad.Har ljust vaknat efer en jobbar natt och laddar upp för en ny 12timmaresnatt,tur att man har en förstående partner.Valle

F

F.d. 8987

Guest
Sv: Värmekanon

Verktygsboden har en bra och billig värmekanon.

Verktyg - Vvs - Maskiner - Lås - Biltillbehör

Tyvärr tillfälligt slut.
Min granne köpte den och är mycket nöjd, värmer hans verkstad utan problem.
Räkna med att det luktar, och att det måste vara stora lokaler eller god ventilation.
Torbjörn

F

F.d. 5106

Guest

Dom funkar "Kanon" bra ! Vi har nyss köpt en som värmer en ganska stor verkstad.
Luktar inte värre än att åka M-B :cool:

valle

HBK Medlem
Kommun
Arvika
HBK-Nr
2275
Medlemskap
2024

Hej Lasse!. Kul att läsa att du är kanon nöjd,nyfiken som jag är så måste jag fråga finns det något utag på värmaren så att man kan leda ut avgaserna som måste bli?.Har du köpt denna av Kanon-Kurt? Mvh Valle

F

F.d. 5106

Guest

Hej Lasse!. Kul att läsa att du är kanon nöjd,nyfiken som jag är så måste jag fråga finns det något utag på värmaren så att man kan leda ut avgaserna som måste bli?.Har du köpt denna av Kanon-Kurt? Mvh Valle

O-Ja, det finns ett separat skorstensrör på den ! så det är bara att plocka på rörbitar
tills man är nöjd

Det var en polare som skickade efter den, inte säker men tror det var något med
X-trading..:rolleyes:

Toppen