• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Världens dyraste husbil till salu

F

F.d. 25491

Guest
Sv: Världens dyraste husbil till salu

Ja vad ska man säja om den, är nog kanske inte riktigt vår grej, men väldigt roligt att få se den, kunde inte i min vildaste fantasi tro att någon ens skulle komma på tanken att bygga ett sådant monster. Det får Morelo att framstå som pluttisbilar i ganska enkelt utförande
Tack för att du delade med dej
:wink:

F

F.d. 29989

Guest

I mitt tycke också världens fulaste HB. Måste ha samma dåliga CV-värde som en alkovbil från 80-talet. Intriörbilderna måste vara från ett antal bilar, inte en chans att alla dessa "rum" får plats i en enda bil. Bilen är ju ganska kort. Minst tre olika varianter bara på vindrutetorkare = bilder från flera bilar. Feta lyx-HB från US är ett klart intresantare alternativ om man är intresserad.

JonasS

HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
9235
Medlemskap
2025

Husbilsversionen finns inte ens i verkligheten än säger dom i videon! Alla husbilsbilder är gjorda i datorn.

bror.axelson

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2026

Är väl en ruskig tur att det är ett fantasiverk. Något fulare har aldrig sett. Invändigt ganska mysig men varför denna utsida. Tror att det i usa finns betydligt vackrare och lika fint inredda husbilar att tillgå nu.
Har själv egentligen en otrolig fantasi men här går gränsen.....

bror.axelson

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2026

Så kan det vara Esbjörn.
Tänkte oss en tur i helgen men kom inte långt då vakuumpumpen till bromsservon av upp. Tungbromsad, hemma nu och beställt ny/beg pump. Borde byta motor nu innan jag bytt allt på denna gamla motor.

Toppen