• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Väntans Tider

F

F.d. 25020

Guest
Att vänta på nya husbilen är som att genomgå en graviditet..:wub: Mvh 220 Sture i Pajala 1,5 dm snö +-o grader

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Väntans Tider

Ja jag förstår dej, hemskt att gå och vänta. Vet vad jag talar om (har ju 5 barn).Samt att vi fick vänta 45 dagar längre än vad det var sagt från början på vår husbil (begagnad) dom dagarna var som ett helt år.
"Om man väntar på nåt gott" heter det ..............pyttsan säger jag.
MVH Gunilla

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025

Men, Sture - den som väntar på något gott....
Vi väntar också och tröstar oss med att se fram emot en förhoppningsvis fin gammeldags vårvinter och premiärtur med nybilen.
Ingen snö i Happis. Sex plusgrader och svart blöt asfalt, vart än man ser.
Hälsningar Kjell

Majzzan

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025

Tänkte just samma tanke. 7 månaders väntan på den jag har beställt å bara en månad har gått... Det blir en låååång vinter ;)

STANTON

HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
3999
Medlemskap
2025

Det är nästan som absinens vi väntar ochså på ny hb då vi sålt våran gammla funderar vi på att åka till en handlare bara för att få känna lite samt torrköra bakom ratten. :twitcy:

F

F.d. 25020

Guest

:twitcy:Måste faktiskt erkänna att vi var förbi säljaren i lördags och provsatt i en liknande husbil och det gör ju inte saken bättre men den som väntar på nåt gott väntar ju inte förgäves. Mvh 220 Sture i Pajala:rolleyes:

noynoy

HBK Medlem
Kommun
Nacka
HBK-Nr
6739
Medlemskap
2024

Och när man väl fått hem bilen som vi då är det oktober och man ska vänta på våren..Men det är en härlig väntan..
Och inte nog med det vi väntar även på att betalningen till HBK ska komma fram så att vi blir medlem på riktigt..Men som sagt; den som väntar på nåt gott...

:p
MVH noynoy

Senast ändrad:

BoBil333

FD HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
6751
Medlemskap
2023

Och när man väl fått hem bilen som vi då är det oktober och man ska vänta på våren..Men det är en härlig väntan..
Och inte nog med det vi väntar även på att betalningen till HBK ska komma fram så att vi blir medlem på riktigt..Men som sagt; den som väntar på nåt gott...

:p
MVH noynoy

Hej!

Vi är nya medlemmar (nåja snart) vi har precis betalt in medlemsavgiften. Vi går oxå och väntar på vår nya husbil som ska levereras i april 2011.........

Mvh Bosse

Senast ändrad:
F

F.d. 2755

Guest

Hej

Ja vi har precis hämtat vår bil och nu är det bara att ställa undan den för vintern. 3 veckor blev bilsäsongen. Men det kommer ju en vår fast den är långt bort här i Norrbotten

Toppen