• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vänligt bemötande

Belar

FD HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
1945
Medlemskap
2023
Jag har beställt montering av hjälpluftfjädring på Goldschmitts verkstad i Polch. Vi ska göra det i slutet av juni på vår väg till Sverige. Efter att ha fått bekräftat pris och tidpunkt skickade jag en förfrågan om hur dags vi skulle komma, och om det fanns någont lämpligt övernattningsställe i närheten. Till svar fick jag följande;

Sehr geehrter Herr Larsson,
Sie können bei uns auf dem Gelände übernachten ich lasse Ihnen das Tor offen.
Wir starten dann um 8:00 Uhr.
Frische Brötchen bringe ich Ihnen natürlich mit.

Mit freundlichen Grüßen

Christopher Brockmann
Werkstattmeister

Vi får alltså stå hos dem, inte så konstigt kanske, men han tar med sig färskt frukostbröd till oss när han kommer, det är sådant man blir glad åt...

/Bertil

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Vänligt bemötande

Har også overnattet på dette området, det ligger på andre siden av veien for N-B stellplazen hvor du også kan tømme tanker og kjøpe vatn.

Affezell

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2025
Sv: Vänligt bemötande

Har upplevt samma vänliga bemötande från Goldschmitt när jag för någon månad sedan köpte ett paket för att montera själv. Fick alltid korrekta svar på alla mina frågor. Jag tror överlag att tyska företag är mer tillmötesgående en motsvarande svenska.

Toppen