F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Lego är kul! Vi ska få vårt första barnbarn inom nån vecka. Kan man börja leka med Lego med dom de första veckorna eller bör man vänta till 3 månaders åldern?
Krister N
Hej Krister !Lego är kul! Vi ska få vårt första barnbarn inom nån vecka. Kan man börja leka med Lego med dom de första veckorna eller bör man vänta till 3 månaders åldern?
Krister N
Då det bara finns en vit "husbil" måste det nog vara den. De andra 2 vita bilarna är en liten smart och en ambulans eller brandbil!Vilken av de 3 vita bilarna syftar du på?
Störst först
Om alla svänger höger så löser det sig lätt har man ändå bensin/diesel i tanken så kostar det ju inget extra och köra en extra sväng .
Bilarna ovan går varken på bensin eller diesel, de framförs ju mha barnarbete
Krinil: Då gör vi så att vi parkerar Vidhem inne i vår så kör vi tillsammans, det hade varit "fräckast" - allt frid och fröjd
Om alla svänger höger så löser det sig lätt har man ändå bensin/diesel i tanken så kostar det ju inget extra och köra en extra sväng .
Ahaaa , men då var det ju löst för barnarbete är ju förbjudet och då måste ju alla bilar stå still .
Nä men detta med att bygga Legolandskap var kul kommer jag ihåg trots det var förra årtusendet.
Harry Hymer : Du får ta med barnbarnet till Legoland i sommar en upplevelse som han sent kommer glömma .