Godkväll 24/3
Vad hände i går 23/3 då lämnade vi en stor bensinstation om vi övernattade över ca: 10 mil söder om Bordeaux
Vi tänkte det ta det lugnt, vad, vart blev det av det? kom iväg 08,30 flöt bra med betalväg till strax före Bordeaux, där bestämde vi oss för att köra gratis vägar upp mot Belgiens gräns ja väja 11,30 tim eller 9 va spelar det för roll. Då kan man kanske stanna för handla & övernattning lättare. Ja det är nog mycket troligt, så inte någon polis på hela vägen. Men vi " jag gav upp" upp,
Va fan finns en på betald väg som går snabbare. Skit vad kostar vi kör. OBS; glöm inte att att ni är camping car. Tryck på hjälp knappen.
( nu kan jag säga redan innan vi kommit hem, Stressa inte!!! ) ja gör inte som vi.
Vi skulle ha stannat innan man kommer till Paris på en bensin parkering gärna några kanske 5 mil före.
. Oj nu är vi för närma! Tyvärr fick vi inge val. Stannade till efter Paris. Oj efter 11 timmar stannar vi. MAT NU Måndag den 23/3 19.30 Sov lugnt på en stor bensinstation. (lugnt !!Tror vi tar den en annan ggr) Om kom igång Tisdag morgon 24/3 rulland nu genom Belgien LUGNT vid gränsen. P.S (Glöm inte att kolla vilka gräns stationer som är öppna till Tyskland) Kollade vi lite vart vi ska sova över natten. Aachen där kan man övernatta. Vi körde till Bergkamen kom till dit Kl:16.30 Runt här finns det , tror jag tre st ställplatsen. Vi stannade vid en öppen, Den vid gäst hamnen. med El vatten tömning.
Sov gått mina vänner. kram
HB Skoogis