Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Du slipper betala självrisken på din ordinarie försäkring, ett mycket dyrt sätt att slippa detHej, vi har vår husbil helförsäkrad i If, vad är det som blir bättre och tryggare med en extra vägassistansförsäkring?
Jag vet inte hur bra if räddningsförsäkring är. Har själv Redgo som ett tillägg. För ett par år sedan fick jag däckexplosion en söndag eftermiddag. Efter ca två timmar hade jag blivit bärgad till en däckfirma, fått på nytt däck och kunde fortsätta färden. Visst, försäkringen kostar, men vad gör inte det när det gäller husbilen.Hej, vi har vår husbil helförsäkrad i If, vad är det som blir bättre och tryggare med en extra vägassistansförsäkring?