• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vädret!

Eila & Pentti

HBK Medlem
Kommun
Tranemo
HBK-Nr
4285
Medlemskap
2026
Nu snör det i Göteborg (Hisingen)
När jag vaknade i morse kl.7.45 gnuggade jag en extra gång ögonen, det föll snö utanför, och det bara fortsätter

pesann

HBK Medlem
Kommun
Västervik
HBK-Nr
1490
Medlemskap
2025
Sv: Vädret!

Är det du som ska skicka hit det? Vi har blivit lovade snö i natt.
I går kl 12,15 när jag just klippt gräset färdigt kom en rejäl hagelskur och termometern visade +3,4. Skönt att få gå in då.
Ann

bror.axelson

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2026

I Stockholm med omnejd stundtals ymnigt snöfall. Smälter snabbt bort från körbanan.

Ingmarie & Bernt

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
1634
Medlemskap
2026

Ligger just nu i Tranemo, Kroksjön, o fiska inget regn ingen snö alltså vädret rätt hyfsat än så länge, fast lite kallt
Ingmarie & Bernt

H

hianders

Guest

Södra Dalarna just nu plus 3,5 grader, grått. Snötäckta tak imorse men det vita är tack och lov borta nu!!
Nåja, bara att "gilla" läget, sommaren kommer ju snart.
:twitcy:

fru hianders/Inger

F

F.d. 12358

Guest

Ja här på västkusten är det "järnnätter" nu. Vi har bilens kupévärmare på i vårt växthus under nätterna så att tomatplanorna inte ska frysa sönder.

Det blir ytterligare en mycket kall natt och kall onsdag, men sen blir det långsamt bättre och ca 15 med sol under lö-sö. (Ialla fall enl prognosen i min mobil).

I

Inger & Taeke NL

Guest

Hej Pentti,

Nu förstàr jag varför vi har sà kallt i Nederland med de nordostliga vindarna.

Vi stàr just nu i provinsen Twente med 13 grader, stràlande sol och blàst dagtid.

Vàr väderman làvar varmare väder till Torsdag sà jag hoppas att det blàser vidare ocksà till er i Göteborg.

Vi àkte igàr över gränsen till Tyskland för att handla men man bàser nästan av motorcykeln och kylan biter i kinderna.

Vi önskar er en varm och fin vàr och sommar!

Hälsningar fràn oss!

F

F.d. 2591

Guest

Hej husbilsvänner, vi anlände femte vik i Varberg c:a 22.00, och trodde då vi skulle stå ensammna, men icke . Här var nästan fullt med husbilar, alltså närmast havet längst ner. När vi vaknade så var det endast ett par + gr , med lite lätt fint regn som upphört nu i skrivande stund, må så gott alla

Hälsningar
Siw o Stig

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Här snöade det i Vadstena när jag gick till jobbet 06:10 samt kallt som tusan.
Skulle behövt både vantar och mössa brrrrrrrr
Gunilla

Toppen