• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vädret runt Jönköping

Farmor Anita

FD HBK Medlem
Kommun
Klippan
HBK-Nr
369
Medlemskap
2021
Hej vad har ni för väder runt Jönköping? På tisdag ska vi lämna vår bil som ska bi om strejpad i Norra Hammar. Vi måste köra med två bilar för det kommer att ta några dagar och jag är inte glad att köra vid dåligt väglag. Kanske måste vi be en kompis om hjälp. Mycket kan ju hända innan tisdag men och undrar ändå
:twitcy:

F

F.d. 29841

Guest
Sv: Vädret runt Jönköping

Hej FarMor
Tar du bort JÖN så har vi sol och lite blåst, men å andra sida skiljer det ungefär 25 mil.
/ Vidhem

Farmor Anita

FD HBK Medlem
Kommun
Klippan
HBK-Nr
369
Medlemskap
2021

Vilken fantastisk klubb vi är med i. Jag hann knappt skriva min fråga förrän jag blev uppringd av Susanne i Raggland. Hon var villig att låna sin bil till oss, så att vi bara behövde köra upp med en bil och ta hennes hem till skåne och ha den till vår blir klar. Är det inte vänner så säg. Det ska också säga att hon knappt känner oss vi har nog träffats två gånger bara. Alla ni som tvekar gå med i denna fantasiska klubb.

Elisabeth

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
113
Medlemskap
2025

Hej, ursäkta en okunnig, men vad är strajp för något??
Håller med om att medlem Susanne verkar vara en kanon tjej!

Elisabeth

Farmor Anita

FD HBK Medlem
Kommun
Klippan
HBK-Nr
369
Medlemskap
2021

Jag tror att det heter så, det är dekalerna som finns på utsidan av bilen och visar vilken bil det är

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Jag kan också intyga att hela familjen Ragge är fantastiskt vänliga människor! Första gången vi träffades var på en snabbvisit på Ragglanda när jag och Thilda 5 år hade varit ute o campat, då skickade Susanne med oss massa saker till barnen, CD-skivor, film, böcker och ritblock!
Dessa fantastiska människor har också ställt upp många gånger och ordnat träffar för medlemmarna på sin tomt.
Jag kan tänka mig vilket jobb det är att ordna både före och efter.
Hedervärt Ragge 358!
/Annette

Toppen