• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vädertemperaturer - skillnader

H

hianders

Guest
När vädret presenteras på TV så får jag ofta höra fr Hasse som sitter vid tv:n: Nu har dom 23 grader i Spanien, nu har dom 20 grader o s v Vi har ju kring nollan här just nu och grått så då framstår ju skillnaden som stor!! Plus att det nog måste vara ganska så skönt att kunna gå omkring i shorts och t-shirt på dagarna!!

Vi har ju planer att åka neröver några månader då det är som mörkast och kallast härhemma. Vi kan ju inte åka ännu med tre hundar varav två gamlingar. De skulle nog inte njuta av omväxlingen, de trivs ju bäst att springa hemma på gården. Plus ganska dyrt att vaccinera tre st.

Men, vi kommer sen!

Ha det gott i solen och värmen!

Inger & Hasse

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Sv: Vädertemperaturer - skillnader

Att vara i Spanien under jan feb är som att vara i sverige under kalla sommardagar på dan. Nätterna det här året har legat runt nollan till 5-6 grader. Men det var nog ryssvinden som gjorde det...

Toppen