• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

VÅREN ÄR PÅ VÄG

F

F.d. 29925

Guest
Sv: VÅREN ÄR PÅ VÄG

Stackars jävlar.
Skulle gärna lagd ut morötter om de hade vägarna förbi.

Fick nöja mig med att fylla på fröförrådet till "mina" fåglar.

F

F.d. 29841

Guest

Hej
När tog du kortet? vilket år?
Tror inte Ni har så mycket snö i Vårgårda nu.
/Vidhem

Kjell & Britt-Inger

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
4375
Medlemskap
2025

Hej

Tror inte heller att bilden är tagen i Vårgårda den finns dessutom på en bloggsida från Malmö som inlagd bild på den sidan......???

Senast ändrad:

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021

Visst är det på gång!
-28 i morse här hemma vid Indalsälvens strand. Men fram mot lunchtid värmde solen så pass att denna sparvhök satt nästan en timme och putsade sig. Den höll fågelbordet under bevakning, men larmet hade gått bland mesarna och ingen småfågel vågade sig ner.
Inte så trivsamt att sitta barfota i denna kyla, trots att fåglar har ett finurligt värmeväxlarsystem i benen. Höken gömde omväxlande höger och vänster fot inne i fjäderdräkten.

IMG_2709.jpg IMG_2711.jpg IMG_2741.jpg

aake

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021

Risk finns att webansvariga plockar bort bilder som är utlagda utan copyrightägarens tillstånd och då brukar trådarna bli obegripliga. Men det var roligt att vi hann få se bilden av de stackars rådjuren.
aake

Toppen