• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

VÄSTRA KAJEN PITEÅ

F

F.d. 25020

Guest
Fredag en resa till Västra Kajen Piteå jättemysig camping enl "curtan" vi ska hämta sidostycken till markisen hos camp 4 you samt se Adria,s nya helintegrerade husbil bäst att hålla hårt i börsen Mvh 220 Sture i Pajala:twitcy::wideeyed:

F

F.d. 52994

Guest
Sv: VÄSTRA KAJEN PITEÅ

Jag hoppas att ni får en trevlig helg i Piteå. Efter Sveriges första gågata finns det många butiker och cafeér att strö pengar på, så håll inte alltför hårt i börsen :D

Kallax

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
524
Medlemskap
2026

Hej Sture.
Hoppas ni får en fin helg i Piteå.Campingen är jättefin caravanclubben träffas där i juli
campingvärden får en att alltid känna sej välkommen.
MVH/Alf

Birgitta & Uffe

HBK Medlem
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
367
Medlemskap
2026

Hej!
Vad kul vi och våra vänner planerar oxå en resa till Västra Kajen i helgen. Måste hålla med om att det nog är den camping som man blir bäst mottagen på. Läget helt perfekt gångavstånd till centrum med småstaden.

Vi ses kanske

F

F.d. 29751

Guest

Caravan Clubbens träff på Västra kajen Camping är 17 - 19 juni

Toppen