• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

VÄDERRAPPORT

F

F.d. 25020

Guest
:wideeyed: :wideeyed: En liten väderrapport från Pajala det dalar ner små vita flingor - 1 grad det blir lite ljusare men halkigare så nu får jag lätta på högerfoten hade lite bråttom häromveckan 26 kilometer för fort ha det.
Mvh 220 Sture i Pajala:D :D

F

F.d. 24280

Guest
Sv: VÄDERRAPPORT

HeHe..inga flingor här nere i Motala,soligt och fin höst dag och 11 grader varmt..gott:) :music-icon:
Hälsningar

F

F.d. 839

Guest

Sture,

Det ar grymt vita flingor ar nagonting jag hade tankt mig att inte se i ar men jag kommer nog sakert inte undan. Vi har haft lunch i tradgarden i dag (troligast for sista gangen) 19°C och stralande solsken inte ett moln pa himlen.

F

F.d. 3727

Guest

Frösön: regnskurar i dag just nu vindstilla och +4,5grad. Men vintern lurar bakom fjällen.

F

F.d. 6424

Guest

+5 grader molnigt och smultronen är på sista versen.

Rickard

F

F.d. 839

Guest

Igar stralande vader, ute lunch .. som jag skrev igar var det nog avslutningen pa hosten, dags att plocka in tradgardsmobler, nu borja allvaret.

Imorse klockan 06:00 kandes lite kallt gick och kikade pa termometer och avlaste -1.9°C forst trodde jag att jag inte var riktigt vaken men det visade sig vara riktigt. Fy tusan vad de andras sig fort.

F

F.d. 8491

Guest

Inga flingor här heller, 18 grader nu på morgonen och 21 grader i medelhavet.

Hälsningar från Spanien och Peniscola.

:) Sven-Åke

F

F.d. 3727

Guest

Nu på morgonen har vi mulet, vindstilla och +8 grd. Önskar att vi också vore i Spannien. Blir ni där hela vintern Sven-Åke? Ha det skönt och njut av värmen.

F

F.d. 8491

Guest

Hej Inga o Olle,

Nej vi blir inte kvar hela vintern.

När temperaturen här i Peniscola går ner mot 15-16 grader dagtid så åker vi hem till Sverige.

Hälsningar Sven-Åke

Toppen