• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vädret idag där jag är

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
20 grader og regn, tidligere i uken har det vært opp til 40 grader og sol. Men vi klager ikke, vi trenger regn så vi får vekk faren for mer skogbranner. For de som ikke vet det så bor vi på 30 grader sør og hadde store skogbranner nær oss fra slutten av august og frem til jul. Det er fortsatt et par omlag 100 km fra oss som trenger mye regn for å bli slukket. Den nærmeste var under 3 km fra oss.
 

Defender130

HBK Medlem
Inlägg
441
Kommun
Falköping
HBK-Nr
12162
Medlemskap
2024
-5 idag lite mulet & hårt underlag i pisten eftersom det var några plusgrader/regn igår, men slätt som ett salsgolv. Helt underbar skidåkning, va annars skall man ägna sig åt vintertid???❄️
Nej bor inte i bilen, den får stå parkerad ett tag till.
Å vet ni vad man behöver inte sitta ute i sydeuropa för att ölen/vinet skall smaka gott. Snart kommer 5’e årstiden då blir det njutning av dryckerna utomhus.
Får se hur många år kroppen håller i pisten (yngre pensionär), min tur kanske kommer att byta fjäll mot sydligare vintervistelse så småningom, men just nu inte chans att jag byter det underbara vinterliv mot sydligare nejder
 
Toppen