• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Utvändig dusch

petterssonbj

HBK Medlem
Kommun
Tibro
HBK-Nr
5111
Medlemskap
2025
Har en wt och saknar utv dusch som jag tänkt att montera, tänkte koppla på under handfatet bak och sätta blandaren i höger stuvfack.
Kan inte påminna mig att jag sett någon Kabe med utv dusch
Grovdisk hundtassar och blaska på med morronduschen som man vill, i värsta fall med badbyxor.
Någon som kan ge tips.

Hälsningar / Björn P

F

F.d. 25023

Guest
Sv: Utv dusch

Utedusch är en av de bästa sakerna vi har i bilen. Används oftast för hunden. mycket att rengöra grejor och duscha själv.

Duschen är placerat i garaget. vid stora luckan.

hälsning
jyrki

F

F.d. 410

Guest

Jag köpte en extra lång duschslang på Biltema och bytte ut orginalet. Det är en knapp på duschhandtaget för till och från av vattnet.

Jag har ett fönster nära duschen, bara att hänga ut slangen, så jag fick en utedusch för 129:-

Duschhandtag med slang - Biltema

Anders

Senast redigerad av en moderator:

petterssonbj

HBK Medlem
Kommun
Tibro
HBK-Nr
5111
Medlemskap
2025

Enkelt och bra Anders en viss risk finns när hustrun får reglera temperaturen
att det blir en riktig kalldusch :p:, en risk man får ta, men handtaget funkar väl
som ett dödmansgrepp.
Bra förslag tackar

P-zon

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

En sådan har jag letat efter länge, inte visste jag att den fanns till det överkomliga priset. Men det gäller att ställa in temperaturen rätt, det är lika lätt att bli skållad.

F

F.d. 410

Guest

Enkelt och bra Anders en viss risk finns när hustrun får reglera temperaturen
att det blir en riktig kalldusch :p:, en risk man får ta, men handtaget funkar väl
som ett dödmansgrepp.
Bra förslag tackar

P-zon

Det är väl en risk man får ta.

Jag gjorde även en liten enkel trätrall (ca 40x40cm) att stå på annars får man lätt gräs/lera på sina nytvättade "fossingar"

Toppen