• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Utställare till Årsmötesträffen 2013

F

F.d. 52947

Guest
Just nu pågår planering inför årsmötesträffen på Tyllsnäs udde 2013.

Vi har börjat att kontakta husbilhandlare för att kunna erbjuda ett intressant utbud av bilar och tillbehör.

Dessutom vill vi gärna att de av våra medlemmar som marknadsför olika produkter kontaktar oss.

Förutom en intressant utställning jobbar vi med att få med en del andra aktörer ex.vis polis , räddningstjänst mm

Vi som arbetar med detta är:
HBK 51 Illåsen tel 0708869799
HBK 1258 Ethel & Leif 0705419848

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Utställare till Årsmötesträffen 2013

Troligen har jag missat något... men är det så att nästa årsmöte skall äga rum Tyllsnäs udde utanför Borlänge?

F

F.d. 2591

Guest
Svar till gunnar

Hej !

Det var ett snabbt beslut om vart årsmötet kommer att hållas, till skillnad från förra året.

Mvh

Stig. B.

Ove & Malin

HBK Medlem
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
8385
Medlemskap
2024

Hej!
Nu blir jag nyfiken, dansare som vi är, vilka har ni att välja på? Vi kanske kan hjälpa er att välja.:wink:
skicka privat medelande om ni vill ha det anonymt. Ove & Malin

Senast ändrad:
F

F.d. 55338

Guest

Just nu pågår planering inför årsmötesträffen på Tyllsnäs udde 2013.

Vi har börjat att kontakta husbilhandlare för att kunna erbjuda ett intressant utbud av bilar och tillbehör.

Dessutom vill vi gärna att de av våra medlemmar som marknadsför olika produkter kontaktar oss.

Förutom en intressant utställning jobbar vi med att få med en del andra aktörer ex.vis polis , räddningstjänst m
Vi som arbetar med detta är:
HBK 51 Illåsen tel 0708869799
HBK 1258 Ethel & Leif 0705419848

Mycket bra initiativ!! Försök att även få dit OLIKA försäkringsbol så dom får tala om för oss vad som gäller i deras RESEFÖRSÄKRINGAR, det är ju en "djungel" vad som gäller, 45,90,180,dagar med eller utan avställning i utlandet. Ett "rakt"svar vore"mumma" för oss
!! Då slipper vi att hålla på och spekulera vem eller vilka som har vad i detta forum!!!!
TACK på förhand. Lizzy o Ove. :wub::twitcy:

Toppen