• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Utrustningslista

Döderhultarn

HBK Medlem
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
3004
Medlemskap
2025
Hejsan
I Påskhelgen begick vi husbilspremiär. Det blev vår första tur med vår i höstas importerade husbil. Den blev hellyckad skall sägas. Eftersom vi inte hade någon som helst vana att packa eller veta vilka grejor man behöver så satt vi länge och funderade innan vi åkte om vi hade glömt något väsentligt. När vi sen campade visade det sig att vi glömt en hel del som hade vart bra att ha. Som exempel glömde vi vår 5-litersdunk med dricksvatten.
Nu till min fråga? Har för mig att jag sett en utrustningslista i något forum men kan inte hitta den. Någon som vet var den finns eller har någon att dela med sig av. Det vore ju perfekt att ha en lista att pricka av när man packar så vet man att man inte glömt nåt viktigt. Sen kan man ju själv komplettera listan.
Tack på förhand! :yes:

// Döderhultarn

Toppen