• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Utomordentlig bra och snabb service

NIESMANNEN

HBK Medlem
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
2277
Medlemskap
2025
Vårt framhjulslager började ge ifrån sig oljud i de Jämtländska fjällen. Via Stekenjokk, Vilhelmina och Umeå kom vi till en auktoriserad Fiat-verkstad vid Höga Kusten. Oljudet från lagret bara ökade och ökade men verkstaden som inte kunde hjälpa oss trodde nog att vi skulle ta oss hem till Borlänge vilket vi också gjorde. Frun använde hörselproppar, så illa var det.
På tisdagen ringde jag till Björkmans bil i Hedemora och förklarade problemet.
De var osäkra på vilket lager jag behövde men beställde hem 2 olika. Kom till oss i morgon (onsdag) så skall jag försöka hjälpa dig trots full beläggning och semestrande personal.
Efter demontering av lagerhus konstaterades att deras press var för liten för att pressa ut lagret. De ringer till Scania, åker dit och lånar deras press. 3 timmar efter ankomst så rullar bilen normalt igen.
Maken till snabbhet har jag inte stött på när det gäller rep av en husbil. Ett mycket gott bemötande med kaffe och smörgåstårta som personalen delade med sig av.
Kan bara varmt rekommendera denna verkstad om ni bor i närheten eller passerar Hedemora och är i behov av snabb hjälp.

S

StorDansk

Guest
Sv: Utomordentlig bra och snabb service

Hej, toppenverkstad som det låter, önskar jag fått mitt fel i Hedemora istället för Strömsund, står och väntar på ett framhjulslager som kommer idag eller på måndag,
höger fram på din bil också?

avbrott.jpg

Toppen