• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Utloggad mot min vilja!

F

F.d. 1883

Guest
Har nyss lagt ner lite tid på att skriva ett svar i en tråd och när jag sedan skall skicka det så är jag tydligen inte inloggad längre, allt som är nedpräntat är borta! Man börjar om från början igen, samma resultat! Det har hänt en gång tidigare och kan göra en lite irriterad, minst sagt.

Vad? Varför?...................:confused:
 
F

F.d. 2549

Guest
Sv: Utloggad mot min vilja!

Varför? Ja du, det kan finnas flera anledningar. Men för att undvika att bli av med sin text så kan du skriva det i World. Därefter Ctrl A Ctrl C - gå till inskrivningsstället i HBK och Ctrl V. Enkelt och säkert. Man vill ju inte bli av med sina välformulerade meningar, fyllda av inlevelse, rytm, känsla och empirisk kunskap.
:yes:
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.751
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Utloggad mot min vilja!

Att ta att tappa vad man just har lagt ner mycket möda på att få bra skrivet, är så irrititerande. Jag blir så ilsken!

Så här gör jag om jag inte vill förlora vad jag har skrivit.

Jag skriver mitt inlägg i ett worlddokument, typ, sparar detta och sedan kopiera till denna sida. Äsch, jag kan inte förklar så bra, kan någon annan ta över denna förklaring?

Men vad jag försöker få fram är, att då har du det du har skrivit, sparat på din dator och då är problemet inget problem längre. Du har det kvar, bara att lägga in det igen!

Efter en del "snyggt":twitcy: skrivna inlägg som jag har förlorat skriver jag alltid, allting som är av vikt för mig att framföra i ett dokument som jag sparar på min dator.

Eva HBK 9
 
F

F.d. 53133

Guest
Sv: Utloggad mot min vilja!

Har nyss lagt ner lite tid på att skriva ett svar i en tråd och när jag sedan skall skicka det så är jag tydligen inte inloggad längre, allt som är nedpräntat är borta! Man börjar om från början igen, samma resultat! Det har hänt en gång tidigare och kan göra en lite irriterad, minst sagt.

Vad? Varför?...................:confused:

JaJa........ kom igen och bli medlem vet ja!:mcride:
häng inte upp dig på sådana petitesser...:spinny:
:confused:
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
10.046
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Utloggad mot min vilja!

Kära vänner,

Det är ingen som bråkar med er och loggar ut er, det är bara så enkelt att vi befinner oss på Internet och där är det störningar ibland som får dessa konsekvenser.
Det finns inget vi kan göra åt detta och de störningar som varit idag tex. beror på att det varit en DOS (Denial of Service) attack från en del missnöjda individer som bombarderat en massa servers och fyllt upp bandbredden stundtals på en del länkar över Internet.

Ingenting som har med vår hemsida att göra utan det är många som drabbats.

Så när ni skriver inlägg som kräver eftertanke så gör det i en ordbehandlare i er egen dator och markera och klistra in så slipper ni bli frustrerade.
 

Bigge

HBK in Memoriam
Inlägg
816
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
4
Sv: Utloggad mot min vilja!

Crystal, detta kan hända alla.
I går svarade jag på inlägg och tryckte på Skicka svar och vips fick jag upp en felsida och allt var borta men jag hade en kopia kvar i word hos mig.
Jag rekommenderar oxå att man använder ett eget ordbehandlingsprogram för att undvika att allt man skriver bara försvinner.

Bigge
 
Toppen