• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Utflyktsmål i Skellefteå

F

F.d. 52994

Guest
Båtmuseét i Stackgrönnan utanför Bergby i Skellefteå är ett härligt utflyksmål.
Stor fin uteservering vid älvkanten, enorma räkmackor, båtmuseum,båtturer efter älven och loppis. Stor parkering, men det är ingen ställplats. Väl värd ett besök.
Stackgrönnan i Skellefteå (6).jpg

Curt & Anna-Lena

FD HBK Medlem
Kommun
Myresjö
HBK-Nr
669
Medlemskap
2022
Sv: Utflyktsmål i Skellefteå

Skellefteområdet har hur mycket som helst.
Missa inte Varuträskgruvan, världens mineralrikaste.
Eller Svansele Vildmarksutställning i Svansel och Kafe Ångloket i Kusfors.
Nybygget i Rismyrliden är också värt ett besök.

Bamselisa

HBK Medlem
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
6213
Medlemskap
2024

Söder om Skellefteå finns även Bjuröklubb (Lövånger) som man bör besöka, se på hemsidan om olika aktiviteter, det brukar även vara fiskeförsäljning under vissa dagar där. Vid vattnet från en ankrad båt

Bjuröklubbs fyr

Bamselisa

HBK Medlem
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
6213
Medlemskap
2024

Båtmuseét i Stackgrönnan utanför Bergby i Skellefteå är ett härligt utflyksmål.
Stor fin uteservering vid älvkanten, enorma räkmackor, båtmuseum,båtturer efter älven och loppis. Stor parkering, men det är ingen ställplats. Väl värd ett besök.
Visa bilaga 28717

Sedan kan man åka in till Bergsbyn (kiosken) och köpa deras jätteglassar! mycket goda och omtalade ( men stängt måndagar)

Senast ändrad:
F

F.d. 25020

Guest

Ni ska inte glömma bort Kåge småbåtshamn där har ni allt vad en camping erbjuder men billigt alltid när jag åker hem till Ske-å campar jag där Mvh 220 sture i Pajala om 4 dagar börjar semestern:swoon:

Toppen