• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Utebord

P

Peter Fiat Ducato

Guest
Hej,
vad har ni för hopfällbara bra utebord till er husbil?

Det jag köpte förra året var billigt och mycket riktigt så gick plasten som man fäster bordsbenen i sönder, kort efter inköp.

Billigt = dålig kvalitet, därför vill jag köpa ett bord som håller!

Mvh
Peter

H

hianders

Guest
Sv: Utebord

Det här köpte vi på Biltema i somras för runt 200 kr. Kommer inte ihåg exakt. Hopfällbart och smidigt.

Inger

Vi har även weCamp bord Mandal men det är inte invigt ännu. Det lilla bordet fr Biltema passar ju om man bara ska fika vid ett raststopp.

Bilagor

• IMG_0818.JPG
    IMG_0818.JPG
    1,3 MB · Visningar: 8
Senast redigerad av en moderator:

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028

Det är 2:a säsongen som vi lagar mat utanför HB:n på det här ultralätta dock stabila bordet för några hundringar. Köpte den säkert för 10 år sen i en fritids...butik i Mölndal då vi färdades med personbil. Den håller fortfarande...

Ikväll hade vi kalvschnitzel naturell (tillagades på Lidl induktionshäll för några hundringar): bra ståhöjd och även sitthöjd!
bord.jpg

Ewa & Jocke

FD HBK Medlem
Kommun
Haninge
HBK-Nr
20273
Medlemskap
2022

Hej!

Visst är det perfekt att laga mat utomhus! Även vi nyttjar en lös spisplatta samt grillen så mycket som möjligt. Det är ju både mer svängrum utomhus, och vi slipper allt matos inne i husbilen. Vi har även med oss "Bosse", vår blåtandshögtalare så vi får lite ljuv musik när vi lagar mat :)

Detta bord har vi:
WeCamp Bord Mandal 117 x 70 cm

Den lösa spisplattan ligger för tillfället på marken under bilen.

2016-03-26 14.06.40.jpg

Vi har även ett mycket enkelt (billigt och lätt) bord med oss för vår grill. Det är så mycket enklare och trevligare att få upp den till lagom höjd :)

Bilagor

• 2016-07-25 19.28.43.jpg
    2016-07-25 19.28.43.jpg
    6,6 MB · Visningar: 20
Toppen