• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Utebliven beställning

Ann-Sofie & Lennart

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
644
Medlemskap
2025
Den 16 juni beställde jag guiden ”Aires de service en France” över nätet hos företaget www.atlas-routier.com. Betalning för guiden skedde genom att PayPal drog beloppet 15,60 euro från mitt bankkort. Problemet är att vi aldrig fått någon guide. PayPal har angett kvittonummer för transaktionen som jag refererat till när jag kontaktat atlas-routier. Något svar från detta företag har vi inte fått trots att vi kontaktat dem per e-post vid flera tillfällen. Vår Frankrikeresa är över för denna gång men vi vill ju gärna ha guiden för framtida resor. Vi vet att andra HBK:are handlat av detta företag och vår fråga är om ni har tips på hur man kan gå vidare? När det gäller PayPal undrar vi om de bara säkerställer betalningen eller har de något ansvar i utebliven leverans?
Hälsningar
Lennart & Ann-Sofie

J

Jarn

Guest
Sv: Utebliven beställning

Vet inte hur det är i Frankrike, men handlar man t.ex. på E-bay i Tyskland och betalar med PayPal, då har man obegränsat skydd av PayPal där enligt hemsidan.

Toppen