• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Utbytt avatar ???

F

F.d. 3167

Guest
Varför har vår avtar blivit utbytt? Bilden man ser nu är helt okänd för oss.

/Göte. :wideeyed::wideeyed::wideeyed:

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Utbytt avatar ???

Man kan väl bara ladda upp sin avatar själv, eller? Kanske någon har kommit åt dina inloggningsuppgifter?

PatricS

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
2899
Medlemskap
2025

Blir mer å mer vanligt att "ungar" - skriver å liknande - i föräldrars Facebook å andra ställen.
Har flera bekanta som råkat ut för det - allt har då varit åt det skämtsamma hållet.
:yes:
Så LOGGA alltid ut!

F

F.d. 3167

Guest

Ingen har tillgång till vår dator eller inloggningsuppgifter, men det skall bli intressant att höra om någon känner igen bilden.
Det måste ju vara någon inom klubben som tagit bilden.

/Göte

H

hianders

Guest

Men ingen annan kan väl gå in och ändra er avatarbild??!!!

Eller?

Inger/fru hianders

F

F.d. 14324

Guest

Konstigt, Jag antar att jag ser dig med fru och barnbarn i din avatar och det tror jag att jag gjort sen här ungefär om jag inte missminner mig.

mvh jocke

F

F.d. 3167

Guest

Det stämmer, bilden med barnbarnet var med ända tills igår, sen har den blivit utbytt.
Med vänlig hälsning,
Göte

JanneW

HBK Medlem
Kommun
Örnsköldsvik
HBK-Nr
1335
Medlemskap
2025

sähär ser eran bild ut för mig i alla fall om det är så att det är bara ni själva som ser någon annorlunda bild ?
Inte för att jag känner er men ett möjligt barnbarn är det nog allt på bilden ....;)

Bilagor

40,8 KB · Visningar: 5

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Det har nog hänt något i din webläsare. Testa och tryck ctrl samt F5 samtidigt och om detta inte hjälper behöver du rensa cacheminnet i webläsaren.
Beroende på vilken du använder är det olika hur det görs.
Brukar finnas under Internet Alternativ och kallas Historik eller Temporära filer eller något liknande.

F

F.d. 3167

Guest

Detta var konstigt, så här ser det ut på min ipad

Och så här på min Laptop

Detta blir något att tänka på inatt.

:twitcy::twitcy::twitcy:

mvh
Göte

F

F.d. 3167

Guest

Det är ett motiv troligtvis från Spanien, med palmer och stensättningar kan kanske vara en camping eller ställplats.

Det konstiga är att om jag använder chrome eller opera visas rätt bild, så det är bara med safari det blir fel.
Får kanske försöka med en avmaskning.
:twitcy::twitcy:
Tack för alla tips

Mvh
Göte

Toppen