• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Utan husbil.

Hubba

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1943
Medlemskap
2024
Efter att tidgare haft husbil (Frankia 530 -87 bensin) i 10 år och med ett uppehåll på nästan fyra år blev abstinensen för svår och för ett par veckor sedan blev famlijen återigen ägare till en husbil denna gång en Hymer B514 2005,premiär turen gick förra lördagen till Ullared, VILKEN KÄNSLA! att komma tillbaka till husbilslivet och att få ratta en "riktig bil" (jmf med en 75 HK bensinare).
Förutom att det blev en del inköp förstås så sken solen denna dag ( 19 grader i bilen utan tillsats värme) det märks dock att många bilar fortfarande står i ide eftersom jag noterade endast 5-6 husbilar i Ullared denna dag mot normalt många många fler.

Efter att ett tag nu varit gäst och följt många både trevlig och användbara inlägg är det dags att nu registera sig som medlem i denna mkt trevlig klubb.

Hälsningar

HUBBA

Senast ändrad:

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Utan husbil.

Välkommen Hubba,

Husbilslivet har en förmåga att bli en vana som blir allt svårare att avstå från.
Så gratulerar till återkomsten och du gör helt rätt som parkerar på Husbilsklubben.se

F

F.d. 6238

Guest

Välkommen Granne. Kan bara understryka vad Håkan säger. Kul med fler Grannar, hälsar Monica o Kurt.:twitcy::twitcy:

F

F.d. 14038

Guest

Ni har så rätt både Monica och Kurt samt du Håkan, men glöm inte att informera om att det här forumet är beroendeframkallande också.

Har därför blivit tvungen att köpa en Lapp-Topp att ha med på resorna, måste ju kolla in sidorna på kvällarna eller om det gud förbjude regnar på utsidan av husbilen.

Frugan börjar gnata om att det börjar bli dyrt, men det kostar att ligga på topp är det någon som sagt och det är också sant.

Hls Laika

Toppen