• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Usa Val

F

F.d. 52938

Guest
Hej på er!

Hur tror ni att valutgången i USA slutar???:confused::confused:

FraMia 1014

F

F.d. 52943

Guest
Sv: Usa Val

Om jag fattade rätt är oddsen för Obama 1,04 ggr pengarna och för McCain 11 ggr pengarna...
Spelarna har mer att förlora än de som svarar i opinionsundersökningar.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

jubeltrumpeter.jpgI´ve got no doubts in this subject! Finally, äntligen kommer kanske nybyggarsjälen fram igen. Peace and Love, också hos dom oliktänkande. Hur kan man tänka olikt? Det måste man ju göra! (Kyrkans lagar råder hos dom svagsinta). Make love, not war! Kanske är imperiebyggandets era över för den här gången! Oljan styr kanske också Obama, who knows. Vissa amerikaner tror att Obama är Jesus (dom e ju änna sånna over there) och tar han på sig den rollen så önskar jag honom all framgång, till skillnad från föregångaren (Jesus 1) som bara rörde till det!

Ett vet jag som aldrig dör och det är följderna av oljesamhället (plastsamhället). Outplånliga spår satte vi 1900-talister på klotet! Halleluja!

Just hemkommen fråm tisdagskalas helt otvunget (almanackan funkar inte properly i SNU).

Lätt bedagad reflektionistisk Jappe

Do you know what it means, to miss New Orleans....

P N A i t m. (Josahannenon 5:11).

Senast ändrad:
F

F.d. 52938

Guest

Hej !

Ja nu kanske det är slut på krigshetsen . Får vi hoppas.
Vi kanske kan få in Obama i HBK, det skulle allt va nåt va ?

Mvh FraMia 1014;)

Toppen