• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ursula o Krister

F

F.d. 6238

Guest
Hej på Er.

Sitter och kollar att Ni är Ute. Vill bara kolla igen hur fort det går att få kontakt på Nätet.

Vi har kollat detta tidigare men gör det gärna igen.
Var är Ni och HUR är Läget, undrar Monica o Kurt från Gbg

I skrivande stund är nu kl 23:18

;)

Krister Ursula 18

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
18
Medlemskap
2026
Sv: Ursula o Krister

Hej Kurt! Läget är fint. Vi kom hem från Kroatien i söndagskväll. Mycket sol, värme, mat och dryck. Ursula började arbeta i måndags och det är min tur kommande måndag. Hoppas ni inte har haft för mycket regn, men det är väl inga problem för en sjöman. Hälsn. Krister

F

F.d. 6238

Guest
Sv: Ursula o Krister

Hej på Er våra Vänner.
Jag misstänkte att det tar inte många minuter att få kontakt. Det är ju Helt otroligt med detta medium.
( JAG är inte helt säker att jag har stavat rätt)

Förövrigt kan vi berätta att vi har varit ute en del i Bohuslän. Marstrand, Malö, och på en del andra ställen och det har regnat och det har brakat men som Du själv säger - Det är ju inget för en sjöman-.

Skämt åsido så har det faktiskt kommit väldigt mycket regn och åska. När vi låg på Malö så helt plötsligt kl 0716 på morgonen så kom ett störtregn och regndropparna var stora som Golfbollar- Hör Du hur jag LJUGER- Nej, men dom var väldigt stora. Emellertid så gick åskan ock regnet över på några minuter.

Sedan blev det ganska bra väder. Men det var som en vän från Canada sa när han var här.

DET VÄDER SOM NI HAR PÅ EN DAG I GÖTEBORG- DET HAR VI I CANADA PÅ ETT ÅR.
Han menade att vi hade alla väder som man kan få vara med om på en gång.

Hälsa nu till Din underbara fru så hoppas vi att vi träffas snart igen.

Hjärtliga hälsningar från Monica och Kurt.

;) :D ;) :D

Toppen