• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

ursäkta

F

F.d. 10314

Guest
Ursäkta men nu blir det sista gången jag skriver något på dessa sidor.
Man blir misstolkad och dumförklarad fast på ett finare sätt.

Jag tycker att en del är rent utsagt otrevliga.

:mad:

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: ursäkta

Nu får du ursäkta mej men efter att ha varit så nyfiken och kikat i din profil över dina senaste inlägg så var det angående parkeringen i MEM och där håller jag fullständing med dej om varför vi skall betala mera än bilarna .

Sen i Juli så skrev du om vinkningar till andra husbilar och innan dess så var det en lyckhälsning .

Jag fattar bara inte i vilket inlägg som du har blivit som du skriver :

-----------------

-----------------
eller var det detta : http://www.husbilsklubben.se/forums/posts/243634 ??

Då skulle jag ju också känna mej lika trampad på tårna ..

Kör på bara ..

T.Rantzow

HBK Valberedning
Kommun
Castro Marim
HBK-Nr
305
Medlemskap
2025

Hej beritochrister

Jag har precis gjort avbön i annan tråd.
Men min meningsfrände blev riktigt förgrymmad på mig och markerade det också.
Vilket var bra gjort av honom.

Det kan väl du också göra, påpeka det otrevliga, istället för att dra dig tillbaka.

[FONT=&quot]Torbjörn[/FONT]

Senast ändrad:

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Jag har också kollat dina inlägg och fattar inte vad du menar.
Vill här bara be dej att inte sluta skriva.
Visst förstår jag att om man känner sig misstolkad och dumförklarad så är det
inte kul.
Men kan det vara så att du själv har misstolkat något ? det är ju lätt hänt.
Jag hoppas du kan lägga det bakom dej och fortsätta skriva.
Trevligt med östgötar på forumet !!
MVH Gunilla kram
PS om du vill höra av dej på min mail så finner du den i min profil DS

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2025

Tyvärr måste vi hålla med er i mångt och mycket, och själva har vi också tänkt i de banorna. Inte minst sedan vi fick ett personligt meddelande från en styrelsledamot som skrev så här:

Har läst dina inlägg och kan märka att du ofta är ute och försöker hitta fel. Om det är så mycket fel, vad är det som gör att du då är med i HBK.

Miata

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
1927
Medlemskap
2025

Om fyra stycken klubbmedlemmar idiotförklarar mig, så är det ändå bara en promille, och det är ju inte så mycket...;)

Se det som att de som inte gör det, håller med er istället. :)

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Janne
:swoon:

Tagit bort lite väl syrlig kommentar. Nisse

Senast redigerad av en moderator:

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Jag har tittat igenom tråden och kan inte finna att du blivit dumförklarad. Misstolkad kan man bli men då beror det ofta på att man inte har kunnat förklara så att andra förstår.

Däremot blir man lite ledsen när man i den vanliga posten får hat- och hotbrev som jag har fått från anonym medlem i klubben.

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2025

Tyvärr måste vi hålla med er i mångt och mycket, och själva har vi också tänkt i de banorna. Inte minst sedan vi fick ett personligt meddelande från en styrelsledamot som skrev så här:

Har läst dina inlägg och kan märka att du ofta är ute och försöker hitta fel. Om det är så mycket fel, vad är det som gör att du då är med i HBK.

Styrelseledamoten ifråga har nu, i ett personligt meddelande, bett om ursäkt för de rader han skrivit.

Nisse oi Näsåker

HBK Medlem
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
64
Medlemskap
2025

Om fyra stycken klubbmedlemmar idiotförklarar mig, så är det ändå bara en promille, och det är ju inte så mycket...;)

Se det som att de som inte gör det, håller med er istället. :)

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Janne
:swoon:

Tagit bort lite väl syrlig kommentar. Nisse

Vi är mer än 9 500 forummedlemmar som kan skriva så i räkneexemplet hamnar vi på under 0,5 promille :)

F

F.d. 3088

Guest

Sluta inte att skriva, det är ju därför forummet finns. I regel brukar det ju vara så att den som dumförklarar någon inte begriper att det är han själv som inte hissen går ända upp på. :D Men det begriper nog vi andra förmodar jag:cool:

Gurra

F

F.d. 16304

Guest

Närapå alla missförstånd och otydligheter kan undvikas genom att man läser igenom sina inlägg innan man klickar på skicka-knappen. Läsa igenom, inte bara en gång, helst två eller fler. Det kostar inte många sekunder men spar tid och humör, inte bara för en själv. Att skriva i ett fora och göra sig förstådd handlar inte om utbildning, stava rätt etc. Alla kan skriva. Detta riktar sig inte till 'beritochrister', utan till alla. Jag själv syndar ibland med att läsa igenom innan jag skickar, och när jag gör det kommer missförståndet som ett brev på posten. T.Rantzow har dessutom rätt i sitt inlägg innan, om du känner dig oförrättad, säg det. Det är precis så man gör i den verkliga världen, utanför forumens anonymitet.

För min del tycker jag 'beritochrister' skall fortsätta skriva på. Utan deras inlägg försvinner en del av forumet samt den kunskap 'beritochrister' besitter, det som vi andra inte känner till? Det var väl just det som var poängen med forumet, väl?

Go high, 'beritochrister'. Skriv på! :p

Toppen