• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Upptäcktsresan!

göte27

HBK Medlem
Kommun
Vetlanda
HBK-Nr
27
Medlemskap
2025
Upptäcktsresan.Så heter svenska kulturnöjes nya 113-sidiga katalog fullspäckad med mängder av högintressanta besöksmål i hela sverige.Den finns att hämta på museer och turistbyråer och där kan du också köpa kulturarvskortet som ger dej 50% rabatt på över 300 museer och-eller caféet och många andra resmål. Om du t.e.x. besöker Hällbildscentret i Näsåker så får du fri èntre och gratis kaffe med dopp om du har kulturarvskortet och vem vet kanske Nisse i Näsåker är där när du kommer.Använd katalogen på dina resor i sverige, den ger resan mervärde.

Trevlig sommar önskar Göte27

Nisse oi Näsåker

HBK Medlem
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
64
Medlemskap
2025
Sv: Upptäcktsresan!

Man vet aldrig var Nisse är och tur är väl det!
Efter midsommar sticker han och hustrun + schäfer och kakadua till Norge och Lofoten.
Om ni kommer till Näsåker helgen 30/7 - 1/8 så har vi en musikfestival "Urkult" här i byn
www.urkult.se
Då är det knökat på byn. Skall ni hit då så kan ni ta kontakt med mig så fixar vi någon stans att stå med husbilen.
/Nisse

Toppen