• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Uppställingsplads, Skåne

F

F.d. 11541

Guest
Hej Husbil-venner,

Desværre er Porvia AB i Helsingborg gået konkurs, hvorfor vi skal fjerne vores husbil fra deres upställingsplads.

Vi søger her igennem nogen der kender nogen der måske kender til et sted, hvor vi kan parkerer vores husbil.

Vi kommer fra Helsingør og skal helst ikke for langt væk fra Helsingborg.

Vores husbil er 7,8 metet og vi søger en udendørsplats.

Håber at høre fra jer.

Mange hilsner

Erik Andersen, Helsingør +45 20 68 19 30

Adde09

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
3098
Medlemskap
2025
Sv: Uppställingsplads, Skåne

Helsingborgshem är kommunens fastighetsbolag och de har en stor plats i Helsingborg för husbilar o husvagnar. Ring +4642208000 och tala med Lena Engström som har hand om det.

Lycka till önskar Janne i Helsingborg

StJeP

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
590
Medlemskap
2025

Vi har också vår hos Provia. Satte upp oss i höstas på Helsingborgshems husvagnsparkering och hade turen att få en plats från 1/7. Sen att det bara kostar 100:-/månad gör ju inget!

Om du ska kolla var den finns så är det på Depågatan, 254 64 Helsingborg

Koordinaterna är från Google Earth.
56° 3'50.35"N
12°45'4.24"O

Lycka till! / Jeanette

F

F.d. 164

Guest

hej jag kan inte hjälpa er med någon plats i hbg men denna firman har en del platser jag vet inte hur han har det just nu men den finns
Folkes Biluthyrning
ps detta är i Lund
Jörgen

F

F.d. 29862

Guest

Hej Husbil-venner,

Desværre er Porvia AB i Helsingborg gået konkurs, hvorfor vi skal fjerne vores husbil fra deres upställingsplads.

Vi søger her igennem nogen der kender nogen der måske kender til et sted, hvor vi kan parkerer vores husbil.

Vi kommer fra Helsingør og skal helst ikke for langt væk fra Helsingborg.

Vores husbil er 7,8 metet og vi søger en udendørsplats.

Håber at høre fra jer.

Mange hilsner

Erik Andersen, Helsingør +45 20 68 19 30
Ring Helsinborgshem, som för Hbg:s stads räkning har hand om en uppställningsplats, utomhus, för husbilar och husvagnar. Adressen till platsen är Depågatan nr ?, ( Filborna) Hbg.
+4642208000. Kostar 100 SEK per månad.
Hälsningar LACH

Toppen