• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Upprop

F

F.d. 55350

Guest
Det blev bestämt vid årsmötet att det skulle bildas en framtidsgrupp. Jag har försökt att ta tag i det men jag saknar folk som vill deltaga. Jag vill helst att det är husbils folk som kör hela året, så att man kan träffas på olika ställen när som helst på året. Jag har fyra deltagare men vi behöver mins tre till deltagare så att vi kan komma igång. Ni kan kontakta mig om det finns intresse av att delta.

F

F.d. 1370

Guest
Sv: Upprop

Hej Henrik,
Det är mycket positivt att styrelsen fattat ett beslut om en framtidsgrupp med tanke på den expansion "husbilsåkandet" befinner sig i, och med en fortsatt förväntad tillväxt. Husbilsklubben är och kan bli en än starkare aktör i att tillgodose och utveckla möjligheterna för medlemmarna, och även övriga, till att få ett maximalt utbyte av husbilslivet.

Jag kan konstatera att Husbilsklubben under de knappa två år vi varit medlemmar gett oerhört mycket tillbaka, alltifrån kloka tips och råd till trevliga ställplatser hemmavid och ute i Europa.

Husbilsklubben är en viktig intresseorganisation och kommer att bli ännu viktigare framledes. För mig och för övriga!

Kan jag bidraga med något ställer jag gärna upp. - Jag tar kontakt med dig.

Mvh
Nils

Senast redigerad av en moderator:
Toppen