• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Upplägget på startsidan

S

SevenEleven

Guest
När jag vill gå in och kolla lite snabbt vilka nya inlägg som kommit in i forumet så går jag direkt till startsidan och kollar på senaste inlägg.

Det jag reagerar på när jag gör detta är att jag måste bläddra ner en bra bit på sidan förbi annonser, 15st kategorier i företagsforum som jag är betydligt mindre intresserad av och ett mindre antal kategorier i husbilsfakta.

Mitt förslag är att lägga det som är intressantast överst (alltså vad som sägs i forumet) så man slipper bläddra ner långt på sidan för att se de senaste inläggen.

Klickar man på länken "Senaste" för de senaste inläggen så är upplägget precis likadant förutom annonsbiten.

Jag förstår att detta in lägget borde legat under "Om hemsidan" men jag förstår inte varför jag ska behöva lägga upp detta tips som en artikel när jag bara vill ge en kommentar och därför hamnade mitt inlägg här.

/Lasse

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Upplägget på startsidan

Du kan förminska de rubriker som finns på Startsidan genom att klicka på pilen till höger i respektive ram. Denna förminskning kvarstår när du öppnar sidan nästa gång (om du inte tömmer cashen varje gång du stänger Explorer (eller motsvarande)). Ett annat alternativ är att använda Olästa inlägg som finns i den blå listen.

S

SevenEleven

Guest

Perfekt, nu blev det betydligt bättre!

Tack för hjälpen!

/Lasse

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Va käckt att man kan göra så , jag är iofs för nyfiken för att inte titta om det är några nya erbjudanden .

Toppen