• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Upphittat

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Ett kastspö med sluten rulle,kanske det har använts till"bettet i testiklarna" och är kasserat.Har ej testat.Hör av er om ni saknar det./susanne

F

F.d. 6238

Guest
Sv: Upphittat

BONZO: Va de de spöt som Du ville att jag skulle "kasta" på??????
Frågas::: KOM

Bonzo

FD HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023

Ja det va det Kurt, nu va de så att jag fick en 17kilos gädda som nästan tog med sig bordläggningen när den skulle ge igen föratt jag krokat den. Du sitter nog nöjd på din höjd och tänker: vilken tur att jag har kvar lite kuler. Om du ringer till Sussi kan du nog få spöt mot portoavgift. Jag fiskar aldrig mer GÄDDA. Jag har fullt upp med alla torskar i närområdet.

P.O.K / S-Å

Bonzo

FD HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023

Jag har stor respekt för att dom som inte var med på Ragglanda undrar vad vi pratar om. Detta handlade om en revy som Klockgunnar grunnat ut utan de medverkandes vetskap. Vi var några stycken som fick oförberädda kasta oss in i ett drama som ingen visste hur det skulle sluta. Jag kan därför meddela att jag lever och har det bra även om jag saknar gemenskapen i Ragglanda. Ett tips till alla medlemmar: nästa gång kan det vara din tur att medverka. Vi som var med hade lite bonnånger innan vi skulle in men roligt när vi fick responsen. Vi har en riktig revymakare i Klockgunnar som vi skall ta vara på. Kan vi få KlockGunnar att fortsätta i samma stil får vi många glada skratt på träffarna.

En ödmjuk deltagare

S-Å

Toppen