• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Undring

Agge&Micke

HBK Medlem
Kommun
Upplands-Bro
HBK-Nr
11636
Medlemskap
2026
Undrar varför man stänger ner tråden "Fyrverkerier till nyår" tycker inte att den ballat ur åsikter får alla ha även om man inte har hund hoppas inte att det är tabu att kritisera hundägare i klubben dom har ju inte vetorätt vad jag vet.

Micke

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Undring

Trådskaparen kan stänga en tråd när de anser att de fått svar på sin fråga.
Vill du fortsätta diskussionen får du öppna en ny tråd.

Agge&Micke

HBK Medlem
Kommun
Upplands-Bro
HBK-Nr
11636
Medlemskap
2026

Har inte köpt en raket sen ungarna bodde hemma för då köpte man ju för ett par tusen varje nyår dom tyckte det var kanonkul att skjuta raketer ihop med farsan, men i år kommer jag att göra comeback har fått ett förnyat intresse att se dessa underbara kaskader uppe i natthimlen :twitcy:

Micke

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027

Hade jag startat den tråden och velat få svar på en fråga och sen fått den utvecklingen hade jag nog också stängt tråden. Speciellt när pajkastningen börjat som den gjorde i den tråden. Om någon startar ny tråd i ämnet hoppas jag att den håller bättre nivå?

Relax

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
6539
Medlemskap
2025

Så är det. Frihet åt individen..

/Marunga
Den enes frihet kan vara andras ofrihet, helt säkert rätt att stänga tidigare tråd = urspårad, vilket inte är ovanligt!

Jag vill lägga in dimensionen att det inte bara är djur som berörs av ett "överdrivet och missriktat" smällande, vill framhålla att det också gäller människor stora som små som av någon anledning inte heller uppskattar detta!

Dessa människor kan t.ex ha upplevt krig, ha klent psyke eller tidigare drabbats av "missriktade smällare" (förstörd hörsel, förstörda kläder, mm)!

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027

Den enes frihet kan vara andras ofrihet, helt säkert rätt att stänga tidigare tråd = urspårad, vilket inte är ovanligt!

Jag vill lägga in dimensionen att det inte bara är djur som berörs av ett "överdrivet och missriktat" smällande, vill framhålla att det också gäller människor stora som små som av någon anledning inte heller uppskattar detta!

Dessa människor kan t.ex ha upplevt krig, ha klent psyke eller tidigare drabbats av "missriktade smällare" (förstörd hörsel, förstörda kläder, mm)!

Även dom med vissa hörsel fel eller hjärnskador har mycket svårt för mycket ljud, vet eftersom vi har sådana personer i umgängeskretsen.

Toppen