• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Underredsbehandling

F

F.d. 8656

Guest
Vi har varit hos en mycket trevlig man vid namn Lars Gustafsson i Österbybruk, närmare bestämt hos Österbybruks Rostskyddshall.

Vi fick ett mycket trevligt bemötande och husbilen blev snabbt klar. Ett bra pris var det också, vi betalade 3500kr för att underredsbehandla vår Flair.

anytec

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
4254
Medlemskap
2025
Sv: Underredsbehandling

Det var billigt var det med tvättning av underedet och sprutning av samtliga balkar hur länge tog hela behandlingen
(Ska göra en rostskyddsbehandlin på våran hb)

F

F.d. 50036

Guest

Rostskyddsbehandling är lurigt...!

Var i Göteborg och gjorde en sådan i området av Slakthusgatan och blev helblåst på 7500Kr!!! Nästan ingen behandling alls och de lilla de blåste på flagade av??? (gjorde misstaget att inte kolla då jag hämtade bilen, litade på firman!!)

Nu tog dock Dinotrol sitt ansvar och jag fick en ny behandling på deras anläggning i Halmstad (ett kanongäng som visste vad de sysslar med). Jag fick efteråt titta på bilen, under var den som en chokladpralin, inte bara där man såg vid första anblicken utan även där det krävdes en spegel/kamera för att se in, detta gillade jag!

Bara synd att det inte blev så från början... men stort TACK till Johan som fixade att allt blev bra till slut!

Lycka till, Torbjörn :)

PS kräv en riktig genomgång av arbetet de gjort, utan lift kan inte arbetet utröras tillförlitligt DS

F

F.d. 50075

Guest

Jag har en C5 och en Astra från 05 som Halmstad behandlade 2006. Nu i år när jag bilprovade så sa besiktningsmannen att det var bland det bästa han sett.

A

Argos9595

Guest

Hur hittar man dit? De verkar ju vara vettiga.:spinny:

Toppen