• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Underbar plats!

Kjell & Britt-Inger

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
4375
Medlemskap
2025
Vi har varit på många platser på vår resa genom landet och Norge, den sista platsen vi besökte var den bästa! Man kände sig verkligen välkommen! Ronja fick sitt efterlängtade bad, hon njöt! Det enda var väl att husse kelade alldeles för mycket med gårdens hund!

IMG_1239.JPG
Hunden heter Simba! Visst är han söt?
IMG_1250.JPG
Jag fick en liten lektion i hur man kunde använda kamerans olika inställningar. Nu är det bara för mig att träna och våga testa:)
Vi vill nu tacka Susanne och Ragge för att vi fick stanna hos er en natt, vi kommer garanterat tillbaka.:):)
Catrin, Kjell och Ronja.

Senast ändrad:

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Underbar plats!

Tack för ni ville komma och testa denna ställplats, och att ni tyckte om den.
Ronja var riktigt sur hade blickar kunnat döda så fanns inte Simba idag.
Det här med kameran stämmer inte riktigt, jag sa bara hur du kunde testa funktionen TV, jag är fju fortfarande nybörjare på dessa inställningar;).
Men bra blev ju dina solnedgångar.
Det är bara till att vrid! På knapparna.
Tur ni ej var här på em det small utav bara............
Så jag fick ge Simba en lugnande tablett.
Ha det bra så syns vi kanske ngn mer gång i sommar./susanne

Senast ändrad:
Toppen