• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Underbar dag

F

F.d. 18251

Guest
Tog HB och åkte ut till havet och där tog vi en lång och skön promenad i solen. Efter det så gick vi tillbaka och drack kaffe samt spisade dom nyinköpta semlorna.
-4 grader ute och +21 grader inne i bilen.
Sådana här dagar så längtar man till våren och sommaren och dom här dagarna lägger man undan och kommer ihåg och plockar fram när vädret är dåligt.

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Underbar dag

Oj vad härligt det låter blir sååååå sugen på att ta ut husbilen som står packad och klar i dotterns/svärsonens maskinhall. Men här är inte väglaget tillräckligt bra för vår del ännu. Men så fort det blir bättre åker vi ner till västkusten till Falkenberg där jag är uppvuxen och träffar släkt och vänner där.Känns som om det var evigheter sen jag såg dom.
MVH Gunilla

Toppen