• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Umeå med omnejd (ej husbils relaterad!)

paffw

HBK Medlem
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Medlemskap
2028
Kan nån hjälpa mig att hitta någon som vill ha en bil Renault 19 -91 gratis, Bilen finns i ett garage i Umeå (skolgatan) Bilen nybesiktad i Finland, men nu med sönder högra bakruta samtliga lås förstörda samt rattlåset på. Dottern studerar i Umeå och någon försökte stjäla bilen, så nu får hon inte bort bilen ur garaget. Hon kommer hem (till Finland) nu på veckoslutet och tar en "ny" bil med sig och skulle behöva få bort den gamla.
Mvh Ulf Wikar tel. +358 50 5595594
Petra (dotterns) tel 07 23243733

PatricS

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
2899
Medlemskap
2024
Sv: Umeå med omnejd (ej husbils relaterad!)

Hoppas det löser sig.
Har lagt ut det på Facebooooook.

paffw

HBK Medlem
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Medlemskap
2028
Sv: Umeå med omnejd (ej husbils relaterad!)

Nu har det löst sig delvis det kom några killar och var intresserad av bilen så de fixade rattlåset och"tjuvkopplande" bilen men de tog inte bilen för det var för mycke pappersarbete att registrera bilen i Sverige när den hade finska plåtar.
Men nu får dottern ut bilen ur garaget
Ha de Paffw

Toppen