• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ulricehamn ställplats

F

F.d. 25226

Guest
Besökte härom dagen/natten ställplatsen vid strandpromenaden. Nya linjerade platser för husbilar snyggt och prydligt.
Döm om min förvåning när jag upptäcker att boende i Ulricehamn använder ställplatserna som parkering för sina husbilar. Inte nog med detta, det var medlemmar i Husbilsklubben
som totalt missuppfattat vad man har ställplats till.
Jag har naturligtsvis Nummer och namn på vederbörande men jag tror det räcker med inlägget som det är.

Senast redigerad av en moderator:

PeO&AL

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
6607
Medlemskap
2025
Sv: Ulricehamn ställplats

Detta var bland det dummaste jag har hört, jag råkar känna till dessa två bilar och att de som äger dessa bor strax intill, och de har stått där långt innan detta var en ställplats. Enligt mej finns det nog plats till de som önskar stå här utan att ni behöver beklaga er över dessa två HB.
Hur skulle ni själv reagera om ni stod utan för er bostad och när kommunen insåg potentialen av att ha en ställplats i kommunen, som ni själv hjälpt till att få förverkligad, och inte själv fick stå där???????

Senast ändrad:
F

F.d. 29954

Guest

Och jag gissade tydligen rätt, alltså boende i området..

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Uppe i hörnet är p-platser dessa är inte markerade ställplatser.
Dom boende måste väl få parkera sina bilar där eller?????????????
HaDe Hasse

Eila & Pentti

HBK Medlem
Kommun
Tranemo
HBK-Nr
4285
Medlemskap
2026

Mycet konstigt, mycket konstigt!
Först gapar vi efter att ha någonstans att ställa husbilen. (Ställplatser)
Komuner eller andra intresenter gör i ordning enplats för almän förfogande.
Sedan får man inte stå där med sin husbil!
Mycet konstigt, mycket konstigt!

WIRADO

FD HBK Medlem
Kommun
Härryda
HBK-Nr
3677
Medlemskap
2023

vid de tillfällen jag övernattat på platsen har två HB varit parkerade på park.plats.Dock ej på någon av de sex platser som är markerade som ställplatser.Skall vi börja jaga varandra på offentliga park.platser?El.vad är trådskaparen ute efter?Har stannat till där långt innan det var ställplats har aldrig varit problem med att få plats där.

Toppen