• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

ullared

F

F.d. 18317

Guest
Hejsan.Jag undrar om någon varit i ullared å stått på parkeringen, som det står en massa busbilar på, å om man får stå där över natten, var där i går å såg en massa husbilar som var parkerade där, jag åkte perssonbil själv just då så jag vet inte mera änn så.:confused:

Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
826
Medlemskap
2026
Sv: ullared

Nej, nattetid får man inte stå på den parkering där många husbilar står dagtid när de shoppar. Campingen som är mycket fin ligger lite längre ner i området. Där finns bad. bangolf mm.
Anne-Louise

F

F.d. 53242

Guest

Hej på dig. Nej man får ej stå där nattetid, men vi rekomenderar starkt en mycket fin rastplats vid sjö som ligger i Fegen- 153:an mellan ullared o skeppshult. :wink:

F

F.d. 18317

Guest

Tack för erat tipps, bäst att man frågar en gång för mycket, så man inte gör bort sig, vi har inte varit ute mera änn en gång med våran husbil, köpte den i vintras så nu ska det bli många turer, våran första resa blev Nora, mycket trevligt folk träffade vi där som hade husbilar. att det var så trevligt det kunde jag inte tro..........:mh2::dog:Vi har även våran stora hund med oss , han heter bamse å är en rottis, å dobberman (blandras) mycket trevlig å barn vänlig...

F

F.d. 3581

Guest

Växthus..
Tipset om Fegen är inte så dumt..
Där finns även möjlighet att köpa ström från campingen alldeles ovanför ställplatsen.

Ett tips; det var en alldeles utmärkt plats att låta våra fyrfotingar - varghundarna få sig ett svalkande dopp.
Ser att ni har hund oxå..

DS

Toppen