• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ullared igen

F

F.d. 4272

Guest
Nu är vi här igen.... Vad är det som lockar en hit?
Knappast jättebilligt, campingen inte lågpris. Inöp av husbil för att ta sig hit:wideeyed:Drivmedel.
Här är inte så fullt på campingen några hbk:are och några husvagnar. Undra om det beror på lågkonjunkturen?
På platserna nere vid vattnet så läggs det hålsten, kommer att bli väldigt fina platser till sommaren.
Men det blir ju inte vi gagnade av som inte ska hit igen:wink://Lotta
Jo en anledning varför det är bra att åka hit, det finns ju diskmaskin här som är av restaurangmodell, ner med luckan vänta tre minuter, klart.....

Senast redigerad av en moderator:
L

Lelle_22

Guest
Sv: Ullared igen

Hej!
Skall till Ullared på onsdag (Dymmelonsdagen tror jag det heter) för att handla.
Övernattar i Fegen (gårdscampingen) som jag har hört är en trvlig plats. Sedan fortsätter resan till Påskträffen på Skattegården i Älghult.
Lelle_22

Toppen