• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Udda husbil

F

F.d. 53012

Guest
Sv: Udda husbil

Görs av SEA Gruppen som tillverkar Elnagh Mc Louis mm en trevlig bil för en person som vill ha en personbilslik körupplevelse och inte campar på vintern givetvis, finns till salu en styck i Linköping är lite sugen på den när ingen i familjen vill följa med på mina fågelresor till lite oländiga vägar där den nuvarande bilen är för hög och bred. Finns givetvis bara i alkovmodell (ha ha)

Senast redigerad av en moderator:

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

Det ser ut som en Roma Home, görs på Isle of White, England i så fall! Riktigt kul! :)

F

F.d. 52943

Guest

Om det är min bild ovan som avses, så var den bilen väldigt udda i mina ögon.
Jag har aldrig tillförne sett något liknande.
Säkert är det min bristande erfarenhet av befintliga bilmodeller, som fick mig att tycka att den var udda! Utskjut har jag sett tidigare, men då bara på stora - företrädesvis amerikansktillverkade husbilar.
Förlåt...

bror.axelson

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2026

Inte Roland...det är en ovanlig bil. Utskjut på så små bilar har jag aldrig sett ens på bild.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Ser den er bygget på en Bremach T-Rex - extremutgaven av Iveco Daily 4x4 eller ikke. Endel komponenter er felles med Iveco - men mye er håndlaget!

Toppen