• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tysklandsköp

Krister&AnnChristin

HBK Medlem
Kommun
Robertsfors
HBK-Nr
14178
Medlemskap
2025
Efter ha läst om Tysklandsköp här på forumet tyckte jag att det var dags att förnya mej, så jag satte ut min Adria 580 SP -05 på blocket den hade hängt med i 10 år och nästan 11000 mil problemfritt. Efter 2 dagar var den såld utan prut. Hade redan kollat in bilar i Tyskland och bestämt mej för en ny Hymer 568 PL som fanns hos Geldernmobile som var aukt. Hymerhandlare, betalde handpenning och datum för avhämtning. Tog sedan nattbussen från Umeå till Nyköping och Ryanair till Weese utanför Dusseldorf där firman hämtade mej, betalningen var klar så det var bara att sätta sej i bilen och köra hem. Nu står den fädigpackad för färd mot Spanien i slutet på veckan!

F

F.d. 30632

Guest
Sv: Tysklandsköp

Tack för att du delade med dig! Hur fungerade pappersarbetet med registrering, besiktning och sådant?

Toppen