• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

TYSKLAND NÄSTA

spelman

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
5506
Medlemskap
2025
Nästa vecka bär de iväg till Tyskland, för att hämta våran nya husbil. Ska bli spännande eftersom de är första gången vi gjort affär så. Lite nervösa ä vi allt,men de ska nog bli bra. Det blev en TEC 708 ti -2007. Vad är de för skilland på en LMC o en TEC. Vi tycker de ser likadana ut. Nån som vet??
Soliga vårhälsningar från Eva:):):)

Janne & Judith

FD HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
5238
Medlemskap
2022
Sv: TYSKLAND NÄSTA

Nästa vecka bär de iväg till Tyskland, för att hämta våran nya husbil. Ska bli spännande eftersom de är första gången vi gjort affär så. Lite nervösa ä vi allt,men de ska nog bli bra. Det blev en TEC 708 ti -2007. Vad är de för skilland på en LMC o en TEC. Vi tycker de ser likadana ut. Nån som vet??

Gratulerar till eran "nya" husbil. Vi har också en TEC 708 av samma årsmodell, vi var ute med den förra sommaren och det fungerade jättebra.

F

F.d. 13091

Guest

Hej där!
Vi var nere i Tyskland 2011-02-03 och hämtade vår lilla pärla, en Lmc A564 08a.
Är jättenöjda med bilen, sen att det blev 150000-200000kr billigare än här hemma är ju bara ett pluss!
Skillnaden på Tec och Lmc är ingen idag eftersom det är Hymer som äger dessa märken och görs av samma tillverkare, det är bara priset som skiljer dom åt som jag ser det, nu är det ju så att jag kan ju ha fel, men då får ni rätta mig!
janne63.

Stellplatz

HBK Medlem
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
6758
Medlemskap
2027

Hej

TEC och LMC byggas i samma fabrik i var sin del av fabriken. Skillnaden är tex. träslag och tyger.

mvh Stellplatz som har en TEC:D

Toppen