• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tysklan 2011 - Neuschwanstein mm

F

F.d. 29910

Guest
Sv: Tysklan 2011 - Neuschwanstein mm

Justa bilder!
Vi var oxå där sommaren 2011, men vi fick inte fotografera inne i slotten :msn_wink:

Malbeck

Kristina & Janne

HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
5719
Medlemskap
2025

Nej.

Jag har däremot endast använt mig av beskurna bilderna, och hänvisar till "derivative work". Har även aktiverat skydd mot ytterligare kopiering av bilderna.

Hmm, fick just veta att man kunde kopiera bilderna i vissa browsers trots kopieringsskydd. Så jag får hitta på något annat.

Senast ändrad:
F

F.d. 25270

Guest

Bra att Du inte missförstod mig, jag frågade bara för Ditt eget bästa. Du verkar ju vara medveten om upphovsrättsproblematiken och att man kan råka illa ut i värsta fall. Det lär finnas program numera där man lägger in egna bilder och sedan "dammsuger" programmet nätet och kan på så sätt se om någon nyttjat bilderna otillbörligt.
Massa hälsn
Harry Hymer
:msn_photo:

Toppen