• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tyska handlare

F

F.d. 9194

Guest
Vet att jag i en tidning (kan det vara Husvagn och Kamping?!) läste om en handlare med en himlans massa begbilar någon stans mitt i Tyskland.

Är det någon som känner till denna handlare, eller har förslag på andra. Också i Tyskland. Skall ner en tur slutet september—början oktober. Och vem vet. Man kanske kommer hem i två bilar...

/Ulf

Ollej

HBK Medlem
Kommun
Kristianstad
HBK-Nr
136
Medlemskap
2024
Sv: Tyska handlare

Hej Ulf,

kolla nedanstående länk, där finns massor av husbilar till salu och just i slutet av sommaren säljs många hyrbilar, så hittade jag min för tre år sedan och det var ca. 150000-200000 i förtjänst i jämförelse med priserna här hemma för motsvarande bil. Bilen måste vara minst ett halvt år för att slippa betala svensk moms.

mobile.de ? Gebrauchte und neue Wohnwagen und Wohnmobile suchen und kaufen

Lycka till.

Olle

framsidan

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
3691
Medlemskap
2023
Sv: Tyska handlare