• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tysk shoppingsida

J

Jarn

Guest
Sv: Tysk shoppingsida

Jag har handlat av flera nätbutiker i Tyskland, dock ej denna.

Är lite emot butiker där man bara skall fylla i ett kontaktformulär när man skall ha kontakt med dem. Vill ha kundtjänst som man kan nå även via telefon.

Kan tänka mig strul vid ev. reklamationer. Bara ett antagande förståss.

Affezell

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2025
Sv: Tysk shoppingsida

Ser ut som en välrenommerad leverantör. Tack för tipset. Skall redan beställa därifrån. Har köpt från många leverantörer i Tyskland och aldrig haft problem med leveranser förutom en.
WoMo SERV. Hanlade i flera år från honom men i oktober 2010 beställde och betalade jag en Truma dieselvärmare av honom. Fick då plötsligt ett mail att från oktober slutade han med all försäljning till utlandet beroende på språkproblem sa han. Fick igen mina pengar men förlorade 400 på grund av valutan. Konstigt beteende när den redan var betald. Hade varit bättre han skickat den och sedan sagt att all export efter detta upphör. Dålig stil tycker jag. Brukar använda hans hemsida för att jämföra priser från andra tyska leverantörer eftersom han hade väldigt bra priser.

Senast ändrad:
Toppen