• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tysk manual........

F

F.d. 23401

Guest
Hej på er husbilsägare.
Jag är en färsk husbilsägare av en Bürstner i572-98. Jag tänkte aldrig på att fråga vilket språk manualen var, visade sig att den är på tyska. Nu inser jag att jag skulle behöva på svenska eller åtminstone på engelska, KAN NÅN HJÄLPA MIG? Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra med min husbil mer än att jag kan köra, och lite småsaker jag klurat ut. Jag skulle bli evigt tacksam om nån kan hjälpa mig. Givetvis om det är omkostnad så betalar jag.
Ha en bra dag/Milotuzz:wub:
 
F

F.d. 23401

Guest
Sv: Tysk manual........

Tack "Lejoh"
Tack för din hjälp. Jag ska maila till dessa företag och hoppas dom kan skicka svenk/engelsk manual.:)
 
J

Jimbo

Guest
Sv: Tysk manual........

Ett annat bra tips är att skriva ner beteckningarna på den utrustning du har och Googla efter bruksanvisningar.

Finns MASSOR =)

På kama.se finns mycket nyttigt gällande värmare och markiser etc.
 
F

F.d. 23401

Guest
Sv: Tysk manual........

Hej
Tyvärr fick jag till svar att jag måste vända mig till en säljare av Bürstner och det är inte helt enkelt, när man inte har eller ska köpa en bil av dom. Tack för tipset iallafall/Milotuzz
 

Andreas 66

HBK Intresserad
Inlägg
1
Kommun
Ale
Hej
En gammal tråd men jag har samma fråga.
Skulle vilja komma över instruktionsbok men framför allt en reparations handbok till Bürstner i572-97.
Någon som kan hjälpa mig vart jag hittar detta?
Andreas
 
Toppen